درسادرسا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

دختر بلا و مامان طلا

آرزوهای بزرگ انسانهایی کوچک

1390/2/11 15:44
نویسنده : خاله لادن
1,148 بازدید
اشتراک گذاری

این آرزوهایی که در زیر می بینید بخشی از آرزوها و نامه های کوچولوهایی هست که تو مسابقه ای تحت همین نام شرکت کردند:

 

خدای عزیزم! سلام. من پارسال با دوستم در خونه‌ها را می‌زدیم و فرار می‌کردیم. خدایا منو ببخش

و اگه مُردم بخاطر این کار منو به جهنم نبر چون من امسال دیگه این کار رو نمی‌کنم!

دلنیا عبدی‌پور/ 10 ساله

 

خدای عزیز،
من آمریکایی هستم، تو چطور؟

 

 

 

خدای عزیز،
اگه تو بهم یه "چراغ جادو" مثل "علاء الدین" بدی، من هر چی که بخوای رو بهت میدم به جز پولم و شطرنجم.

 

ما خوندیم که "ادیسون" روشنایی رو اختراع کرد ولی در کلاس یکشنبه ها (کلاس مذهبی در کلیسا) اون ها میگن که کار تو بوده. شرط می بندم که اون ایده ی تو رو دزدیده.

 

خدای عزیز،

اگه تو اجازه نمی دادی که دایناسور ها منقرض بشن، ما هیچ جایی برای زندگی نداشتیم. کار درستی انجام دادی.


 


جالبه بدونید در این مسابقه بیشتر بچه ها برای دیگران آرزو کرده بودند!!!

انسان هاي بزرگ درد ديگران را دارند

انسان هاي متوسط درد خودشان را دارند

انسان هاي كوچك بي دردند 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)